رسیدگی به درخواست‌های جامعه هدف در روزهای پاسخگویی

در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی و با هدف تقویت ارتباط بی‌واسطه و پاسخگویی شفاف به جامعه هدف سازمان، برنامه "چهارشنبه‌های ملاقات مردمی" در محل اداره بهزیستی شهرستان چالدران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،
ریاست و کارشناسان تخصصی اداره بهزیستی چالدران در فضایی صمیمی و با حفظ کرامت انسانی، به صورت چهره به چهره با مراجعین دیدار و ضمن استماع درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها، دستورات لازم را جهت پیگیری صادر نمودند.
پس از بررسی هر یک از پرونده‌ها و مشکلات، تصمیمات و دستورات لازم به شرح زیر صادر و جهت اقدام به واحدهای ذیربط ارجاع گردید:
​صدور دستور مساعدت​ارجاع به کارشناسان تخصصی​بررسی امکان تخصیص تسهیلات در حوزه اشتغال و مسکن​پاسخگویی و راهنمایی: ارائه توضیحات لازم و شفاف‌سازی فرآیندهای اداری به سایر مراجعین.
مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران گفت :برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی، نه تنها موجب تسریع در روند رسیدگی به امور جامعه هدف می‌شود، بلکه در ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی و تحقق شعار کرامت و پاسخگویی اداری بسیار مؤثر بوده است که این برنامه به صورت هفتگی و با جدیت تداوم خواهد یافت.

کد خبر 154938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد